Rozmowy Menedżerskie
Szkolenie dla menedżerów zarządzających zespołami - bez względu na wielkość i charakter zespołu oraz branżę w jakiej działasz.
Co zyskasz dzięki udziałowi w szkoleniu:
- dowiesz się jak różnicować sposób zarządzania z uwzględnieniem umiejętności pracownika oraz poziomu jego motywacji
- nauczysz się motywować doświadczonych pracowników z wykorzystaniem delegowania zadań
- dowiesz się jak różnice w osobowości Twoje i pracownika mogą wpływać na jakość waszej współpracy
- nauczysz się asertywnej i niekonfliktowej komunikacji menedżerskiej
- poznasz efektywne sposoby określania celów i zadań oraz prowadzenia rozmów delegujących
- nauczysz się różnych modeli informacji zwrotnej dzięki czemu będziesz skutecznie motywował pracowników poprzez docenianie
- nauczysz się prowadzić trudne rozmowy menedżerskie takie jak rozmowa korygująca czy komunikująca sankcji
- dowiesz się jak prawidłowo egzekwować sankcje w sytuacji w której jest to konieczne
- dowiesz się jak duża rola w efektywnym zarządzaniu zespołem kryje się w rozwojowej informacji zwrotnej, która jest kluczowym narzędziem nie tylko rozwoju ale również motywacji pracownika
- poznasz techniki udzielania konstruktywnej i rozwojowej informacji zwrotnej w kilku modelach
- wszystkie umiejętności prowadzenia rozmów menedżerskich będziesz również umiał wykorzystać w rozmowie…ze swoim szefem
Ogólny program szkolenia ROZMOWY MENEDŻERSKIE, który docelowo dopasujemy do potrzeb Twojego zespołu oraz celów rozwojowych, które wspólnie określimy.
NIE JESTEM WSZYSCY I NIE MAM NA IMIĘ KAŻDY – JAK ROŻNICOWAĆ SPOSÓB ZARZĄDZANIA
- Zarządzanie Sytuacyjne i jego rola w efektywnym prowadzeniu zespołu
- Dopasowanie właściwego stylu zarządzania do pracownika
- Mój profil osobowości
- Osobowość pracownika vs osobowość szefa – co z tego wynika i jak tym zarządzać
- Określanie i komunikacja celów i zadań
ASERTYWNA I NIEKONFLIKTOWA KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA
- Czym jest informacja zwrotna i dlaczego muszę z niej korzystać.
- Słowa pułapki i słowa klucze wspierające lub niszczące efektywność Twojego zarządzania.
- Komunikat JA i jego ważność w informacji zwrotnej
- Budowanie efektywnego komunikatu JA w rozmowie doceniającej
- Budowanie efektywnego komunikatu JA w rozmowie korygującej
- Budowanie efektywnego komunikatu JA w rozmowie z szefem
ROZMOWY MENEDŻERSKIE
- Expose szefa – jak skutecznie zaprezentować swoje oczekiwania
- Docenianie i motywowanie – co o nim wiemy
- Docenianie poprzez rozmowę z pracownikiem
- Rozmowa delegująca z uwzględnieniem poziomu motywacji i umiejętności pracownika
- Rozmowa korygująca
- Rozmowa korygująca z komunikacją sankcji
- Egzekwowanie sankcji
- Rozmowy menedżerskie z szefem
ROZMOWY ROZWOJOWE
- warunki prowadzenia rozmów rozwojowych
- określanie silnych stron umiejętności pracownika
- określanie obszarów rozwojowych pracownika
- model komunikacji rozwojowej
- praca z pytaniami jako element wspierania rozwoju pracownika
- dopasowanie modelu komunikacji rozwojowej do sytuacji i postawy pracownika