Rozmowy Menedżerskie

Szkolenie dla menedżerów zarządzających zespołami - bez względu na wielkość i charakter zespołu oraz branżę w jakiej działasz.

Co zyskasz dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • dowiesz się jak różnicować sposób zarządzania z uwzględnieniem umiejętności pracownika oraz poziomu jego motywacji
  • nauczysz się motywować doświadczonych pracowników z wykorzystaniem delegowania zadań
  • dowiesz się jak różnice w osobowości Twoje i pracownika mogą wpływać na jakość waszej współpracy
  • nauczysz się asertywnej i niekonfliktowej komunikacji menedżerskiej
  • poznasz efektywne sposoby określania celów i zadań oraz prowadzenia rozmów delegujących
  • nauczysz się różnych modeli informacji zwrotnej dzięki czemu będziesz skutecznie motywował pracowników poprzez docenianie
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy menedżerskie takie jak rozmowa korygująca czy komunikująca sankcji
  • dowiesz się jak prawidłowo egzekwować sankcje w sytuacji w której jest to konieczne
  • dowiesz się jak duża rola w efektywnym zarządzaniu zespołem kryje się w rozwojowej informacji zwrotnej, która jest kluczowym narzędziem nie tylko rozwoju ale również motywacji pracownika
  • poznasz techniki udzielania konstruktywnej i rozwojowej informacji zwrotnej w kilku modelach
  • wszystkie umiejętności prowadzenia rozmów menedżerskich będziesz również umiał wykorzystać w rozmowie…ze swoim szefem

Ogólny program szkolenia ROZMOWY MENEDŻERSKIE, który docelowo dopasujemy do potrzeb Twojego zespołu oraz celów rozwojowych, które wspólnie określimy.

NIE JESTEM WSZYSCY I NIE MAM NA IMIĘ KAŻDY – JAK ROŻNICOWAĆ SPOSÓB ZARZĄDZANIA

  • Zarządzanie Sytuacyjne i jego rola w efektywnym prowadzeniu zespołu
  • Dopasowanie właściwego stylu zarządzania do pracownika
  • Mój profil osobowości
  • Osobowość pracownika vs osobowość szefa – co z tego wynika i jak tym zarządzać
  • Określanie i komunikacja celów i zadań

ASERTYWNA I NIEKONFLIKTOWA KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA

  • Czym jest informacja zwrotna i dlaczego muszę z niej korzystać.
  • Słowa pułapki i słowa klucze wspierające lub niszczące efektywność Twojego zarządzania.
  • Komunikat JA i jego ważność w informacji zwrotnej
  • Budowanie efektywnego komunikatu JA w rozmowie doceniającej
  • Budowanie efektywnego komunikatu JA w rozmowie korygującej
  • Budowanie efektywnego komunikatu JA w rozmowie z szefem

ROZMOWY MENEDŻERSKIE

  • Expose szefa – jak skutecznie zaprezentować swoje oczekiwania
  • Docenianie i motywowanie – co o nim wiemy
  • Docenianie poprzez rozmowę z pracownikiem
  • Rozmowa delegująca z uwzględnieniem poziomu motywacji i umiejętności pracownika
  • Rozmowa korygująca
  • Rozmowa korygująca z komunikacją sankcji
  • Egzekwowanie sankcji
  • Rozmowy menedżerskie z szefem

ROZMOWY ROZWOJOWE

  • warunki prowadzenia rozmów rozwojowych
  • określanie silnych stron umiejętności pracownika
  • określanie obszarów rozwojowych pracownika
  • model komunikacji rozwojowej
  • praca z pytaniami jako element wspierania rozwoju pracownika
  • dopasowanie modelu komunikacji rozwojowej do sytuacji i postawy pracownika

Poznaj pełną ofertę prowadzonych przeze mnie szkoleń.